.

19-01-2010

Sprookjes♥



Een tijdje terug las ik over het sprookjesboek dat Victor&Rolf maakten. Meteen ging ik zoeken op de site van de Bijenkorf, maar daar was het al uitverkocht. Ik dacht dat het een actie van de Bijenkorf samen met Victor&Rolf, maar ik kom er net achter dat het op allemaal website's te koop is. Joepie! Ik vind de tekeningen echt heel mooi. Ze deden me denken aan deze silhouettenfilm van Lotte Reiniger, die ze lieten zien toen ze bij Zomergasten waren. Volgens mij is het echt héél veel werk om te maken.

Nog meer sprookjes:


Een foto met Scarlett Johansson als Assepoester uit een shoot van Annie Leibovitz. Voor de rest van de foto's uit deze serie, klik hier.

Een foto uit met de 2 ontwerpers zelf en 1 met Karl Lagerfeld. Ik weet niet meer wie de foto´s heeft gemaakt.



Een foto van Emily Blunt uit een shoot die ze deed voor de nieuwe film waar ze in speelt, The Wolfman. Bekijk hier de rest van de foto´s uit deze shoot. Op elke foto draagt ze een jurk van een andere designer, super mooi! Deze is van Christian Dior:

Victor&Rolf jurk
Als je de rest van deze shoot wilt zien, klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten